
Komunikaty serwisowe dla klientów
Jeśli występuje problem z modyfikacją tabeli w dokumentacji tzn. brak możliwości rozciągnięcia jej czy skalowania, to zalecamy wyłączenie programu i przeprowadzenie aktualizacji za pośrednictwem skrótu Aktualizator Internetowy v4 znajdujący się na pulpicie. Od wersji 4.1.5.15 w przypadku programów CAD Decor oraz CAD Decor PRO lub 8.1.5.15 w przypadku CAD Kuchnii, problem nie powinien występować. Jeśli mimo przeprowadzanej aktualizacji problemy nie ustąpią, zalecamy bezpośredni kontakt ze Wsparciem technicznym.
Zanim zgłosisz problem
Sprawdź, czy masz pobraną jego najnowszą wersję. Wprowadzamy aktualizacje na bieżąco i możliwe, że Twój problem został już rozwiązany. W celu stwierdzenia, czy Państwa program jest aktualny prosimy porównać numer widoczny w prawym górnym rogu okna wizualizacji z ostatnią oficjalną wersją programu:
- CAD Decor PRO: 4.1.5.16
- CAD Decor: 4.1.5.16
- CAD Kuchnie: 8.1.5.16
Informujemy, że zakończyliśmy wsparcie techniczne aplikacji CAD Decor 1.9, CAD Kuchnie 5.6 oraz starszych wersji oprogramowania.
Skontaktuj się z nami
Wsparcie techniczne pracuje:
pon.-pt. od 8.00 do 17.00
pomoc@cadprojekt.com.pl
tel. +48 61 662 38 83
Przed kontaktem z serwisem przygotuj:
– oznaczenie swojego klucza USB – znajdziesz na kluczu
lub
– numer licencji – znajdziesz w programie, zakładka Pomoc/O programie .4CAD